piątek, 20 listopada 2009

Nie czytacie...

Nie czytasz tego, co wam tutaj podaje, nie oglądasz filmów nie słuchasz muzyki, nic.
Wpadasz na chwilę i wychodzisz.
Średni czas spędzony na moim blogu wnosi 37 sekund!
A ten blog niesie ze sobą treść, przecież!

Wiem mam trudny do zrozumienia przekaz no bywa.

Jak ktoś by chciał żebym poruszył jakiś temat który go nurtuje to proszę napisać w komentarzu "Chcę żebyś napisał o... (dopisz sobie, co chcesz xD)" to może być taka forma odreagowania szkoły czy uczelni, można dać mi "zadanie domowe".

Na pewno wtedy napiszę coś konkretnego na zadany temat!

W końcu jestem studentem politologii prawdopodobnie najbardziej interdyscyplinarnej nauce w dziale nauk społecznych xD

Pozdrawiam czytelnika, który połączył się z Monako i dziękuję ze rekordową długo wizytę! Aż 9 minut i 39 sekund.


PS.
Maiłem w zeszłym roku bloga. "Blog Sekretarza" to było coś!
Kilkanaście postów.
Kilkaset wyświetleń.
Kilkadziesiąt komentarzy za i przeciw moim koncepcjom.
Aż żal, że go skasowałem, bo tematyka ciągle aktualna xD

Brak komentarzy: